Gratis frakt ved kjøp over 499,-kr

Fast frakt 49,-kr

Rask levering 2-4 arbeidsdager

Sikker betaling

FAQ

Ofte stilte spørsmål

 

1. Har dere et fjernlager eller driver NiniLux med droppshipping? NiniLux.no er en 100% Norsk nettbutikk med alle utstilte varer på lager, hvis vi er utsolgt for en vare eller størrelser så er det ikke mulig å bestille dette før vi har fått varen på lager.


2. Jeg har ikke fått ordrebekreftelse, er min order registret? Når betalingen din på en bestilling går gjennom en av våre betalingsløsninger og har blitt godkjent får du en ordrebekreftelse på e-post, sjekk spam boksen på din epost eller kontakte vår kundeservice på mail post@ninilux.no

3. Hvordan returnerer jeg en vare? Hvis du ønsker å returnere en vare på grunn av feil eller mangel, så vil vi at du sender oss dokumentasjon både bilde(r) og beskrivelse av feilen på mail først. Ikke send varen tilbake til oss før du har fått svar fra oss med instruksjoner for returen. Send epost til post@ninilux.no så hjelper vi deg med prosessen.

 

4. hvilke betalingsløsninger tilbyr dere? NiniLux i samarbeid med Klarna og Bambora tilbyr sikre betalingsmåter som kredittkortbetaling, faktura, delbetaling og vipps


4. Hva gjør jeg om jeg har mistet min Klarna faktura? Send en e-post til info@klarna.no og forklar situasjonen. De sender deg da en ny faktura, du kan logge den inn på din klarna konto/app og videre velger du faktura og se på dine innkjøp


5. Hvorfor kan kan jeg ikke handle med Klarna eller Bambora delbetaling som betalingsvalg? Når du velger Klarna eller Bambora så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Kontakt Klarna på info@klarna.no, eller support@bambora.com hvis kjøpet ditt blir avvist.

6. Jeg har valgt Klarna konto og ønsker vanlig faktura. Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte Klarna på info@klarna.no De kan også kontaktes på telefon: 21018991. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

7. Jeg har mottatt brev fra Klarna som må signeres og sendes inn. Hva er dette? Dette må sendes inn for å kunne få mulighet til å delbetale din ordre. Om du ikke ønsker dette kontakter du Klarna på info@klarna.no De kan også kontaktes på telefon: 21 01 89 91. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

8. Returadresse: Vår returadresse er: postboks 207, 3051 Mjøndalen

9. 
Må jeg melde meg til NiniLux nyhetsbrev?  Det er frivillig å melde seg til vårt nyhetsbrev, medlemmer får eksklusive tilbud og rabatter via vår nyhetsbrev.